Czy warto postawić na wirtualne biuro w Warszawie?

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że coraz większa liczba osób pragnie prowadzić własną działalność. Być niezależnym dostawcą usług, który stanie się konkurencją dla pozostałych firm obecnych na rynku. Nie jest to jednak takie proste, a szczególnie na samym początku, kiedy nie zawsze posiadamy wystarczająco funduszy, aby móc „utrzymać” firmę w pierwszych jej latach funkcjonowania. Wówczas, przedsiębiorca zmuszony jest do poszukiwania pewnych rozwiązań, które w znaczący sposób to ułatwią. Jednym z nich, z pewnością okaże się wirtualne biuro.

Chcąc zdecydować się na wirtualne biuro Warszawa będzie odpowiednim miastem, gdyż to właśnie tutaj odnajdziemy największą liczbę możliwości. Tego typu wynajem wirtualnego adresu dla firmy w Warszawie staje się coraz popularniejszym pomysłem na biznes, szczególnie dla właścicieli dużych i prestiżowych budynków w ścisłych centrach dużych miast. Polega on na outsourcingu usług, które dotyczą zarówno księgowości, jak i działań opartych na ogólnym prowadzeniu biura. Co zatem sprawia, że tak spora grupa freelancerów, małych oraz średnich firm sięga po to rozwiązanie, zamiast decydować się na prowadzenie własnego biura?

Adres na wagę złota

Bez względu na rodzaj działalności, branżę oraz wielkość przedsiębiorstwa, do przeprowadzenia jej rejestracji konieczny jest adres, pod którym będzie widniała siedziba danej firmy. Chociaż często może być to nawet adres naszego mieszkania, jednak z punktu widzenia wizerunku oraz efektywności, jest to nie do końca dobre rozwiązanie.

Jak wiadomo, budowanie pozytywnego wizerunku, często opiera się na pierwszym dobrym wrażeniu. Siedziba, która będzie zlokalizowana w prestiżowej dzielnicy, a dodatkowo w atrakcyjnym i nowoczesnym budynku, na pewno sprawi wrażenie na potencjalnym kliencie, że ma do czynienia z wiarygodną i godną zaufania firmą. Nie ma najmniejszych wątpliwości, że to właśnie to ma ogromny wpływ na to, czy działalność w dalszej perspektywie będzie mogła odnieść sukces.

W wypadku tego rozwiązania, otrzymamy wirtualny adres firmy, który pozwoli nam na bezproblemową rejestrację, a do tego będzie on znajdował się w jednych z najbardziej prestiżowych okolic danego miasta.

Minimalizacja wydatków

Chcąc prowadzić własne biuro w centrum Warszawy, musimy liczyć się z niemałymi kosztami. Wysoka cena comiesięcznego czynszu, opłacanie mediów i pracowników oraz spore inwestycje w kosztowny specjalistyczny sprzęt. W wyniku tego, firmy niekiedy bardzo szybko znikają z rynku, gdyż po prostu nie są w stanie utrzymać tak kosztownej siedziby.

W wypadku biur wirtualnych, problem ten praktycznie nie istnieje. Co więcej, będziemy mieli też okazję w dużej mierze zredukować swoje wydatki, a to w dalszej perspektywie przełoży się na odłożenie oszczędności oraz zysk. Te fundusze, będziemy mogli już spokojnie zainwestować w dalszy rozwój naszej działalności, bądź też wszelkie bieżące działania, które prowadzimy.

Będziemy z pewnością w stanie odnaleźć tanie biura wirtualne w Warszawie, których cena nie okaże się dla nas zaporowa, a wręcz okazyjna w porównaniu do tradycyjnych biur. Istnieją bowiem oferty, z których możemy skorzystać płacąc jedynie około kilkudziesięciu złotych na miesiąc!

Kompleksowe usługi

W zamian za regularne płatności, staniemy się nie tylko posiadaczami wirtualnego adresu, ale także będziemy mieli możliwość skorzystania z wielu ciekawych rozwiązań, jak np. obsługa naszej firmowej korespondencji. Jeśli do siedziby trafi list zaadresowany do nas, ten przez pracownika biura zostanie przekierowany pod wskazany adres lub zeskanowany i wysłany na naszą skrzynkę mailową.

Dodatkowo, będziemy mieli do dyspozycji różne pomieszczenia obecne w budynku. Będą to chociażby sale konferencyjne, które doskonale nadają się do przyjmowania ważnych klientów, czy też organizowania spotkań z ważnymi kontrahentami.

Tagi: ,